Contact

Contact

Heeft u een vraag en snel antwoord nodig? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen: 030-2288464. U kunt ook onderstaand formulier invullen. Dan wordt er vervolgens door één van onze medewerkers z.s.m. contact met u opgenomen.

Verwijzer? Klik hier om naar het formulier te gaan: formulier

Uw vraag doorgeven kan nu eenvoudig online

Vul uw gegevens in via onderstaand formulier. Wij nemen vervolgens contact met U op.

Let op: Dit formulier is bedoeld voor algemene vragen. Voor vragen en wijzigingen omtrent uw afspraak dient u telefonisch contact op te nemen via 030-2288464.

De route naar onze praktijk

Professor Bronkhorstlaan 10
Bilthoven 3723MB
Route

Openingstijden

Open
maandag07:30 - 20:30
dinsdag07:30 - 20:30
woensdag07:30 - 20:30
donderdag07:30 - 20:30
vrijdag07:30 - 15:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Aanmelden?

Wilt u patiënt worden bij XQdent - Bilthoven?

Wijzigingsformulier

Vul onderstaand formulier in om een wijziging door te geven.

Geslacht:*

Patiëntervaringen

4319 reviews · ⭐ 9.3 gemiddeld

Vriendelijk en deskundig behandeld

Er werd de tijd genomen en ik werd betrokken bij de behandeling.

waardeer betrokkenheid, creativiteit en deskundigheid

werd in eerste instantie voor kanaalwortel behandeling doorgestuurd naar Zeist, met lange wachtlijst, maar uiteindelijk snel in eigen huis behandeld.

Goed.

Tot nu toe goed. Nog geen week geleden, ondergebit geplaatst na trekken van 8 tanden. Dat is duidelijk even wennen!

Professioneel en prettig contact

Goed en met veel aandacht geholpen

deze was heel erg goed tot het laatste bezoek

op 16-062026 een controle afspraak op uw advies bij binnen komst niemand te vinden na 30 min opgeroepen . Deze afspraak was erg teleurstellend daar ik had afgesproken speciaalin de avond om op advies mijn prothese ta laten reinigen echter bleek dat de persoon die dat moest doe niet in de avonden werkt. Kortom daar moest ik dan maar voor teugkomen. Ook de prijs is niet nagekomen de assoistente die de afspraak maakte gaf mij een prijs door na overleg met collega van € 180,- excl het reinigen dat zou er appart bij komen. Nou ik kreeg de rekening van € 239,82. zonder prothese reinigen. Jammer want ik was juist ontzettende tevreden en prees ze aan voor nieuwe clienten om hun inplantaten te laten verzorgen.

Heel goed

Heel goed

Prima

Prima

Zoals altijd duidelijkere kwaliteit

Afspraak fotosessie kakenbivm mogelijk plaatsing implantaten

Eens te meer uitstekend

Uitermate vriendelijke en empathische tandarts ; duidelijke informatie na een Prettige behandeling ; complimenten !

Beleefde n vriendelijke vrouwen

Kundige medewerkers!

Als altijd top

Effectief en prettig contact

Vriendelijk en deskundig geholpen

Door de wijze waarop ik tegemoet getreden ( rustig)/behandeld werd ( goede uitleg), was mijn angst snel verdwenen. Heb zeker vertrouwen in de ingezette behandeling

Top

prima behandeling

Big smile

Correct, vriendelijk, meedenkend. Geen seconde bezorgd. Gewoon een heel fijne ervaring met deze tandarts, en dat al járen! Ik ga niet meer weg….

Tandartswisseling perfect

Na pensioen vorige tandarts uitstekende overdracht naar nieuwe even goede opvolger

Fijne instelling

Prima instelling

Een bijzondere ervaring

Onlangs moesten er twee vullingen worden uitgeboord en opnieuw geplaatst. Een behandeling van een uurtje. Mijn tandarts, Eva, is bijzonder professioneel en vriendelijk. Iemand die trots is op wat ze doet en aflevert en dat geeft mij vertrouwen. Zoveel vertrouwen dat ik op de stoel mijn ogen dicht deed en een tijd later wakker schrok, terwijl zij en de assistent toch continu in mijn mond bezig waren. Een bijzondere en rustgevende ervaring.

Prettig contact, adequate info

Waarschijnlijk doordat iemand uitgevallen was werd ik smorgens gebeld met de vraag om diezelfde middag te komen. Alles verliep daardoor erg vlot. Prettig contact, veel, maar duidelijk info. Geeft vertrouwen voor de rest van het traject!

Goed en deskundig

Goed geholpen met een spoed afspraak

Prima

Maakt een bezoek aan tandarts een klein feestje, ha ha….

Altijd, prettig en efficiënt.

Fijne omgeving, efficiënte receptie.

Vakmanschap

Goed vakmanschap maar door personeelstekort veel wisselingen

Prima

-